петък, 22 февруари 2013 г.

Kim Tae Woo Feat. Megan Lee– Oppa Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Харесваш ли мъже, които са на моята възраст?
Разбира се, харесвам те, защото си грижлив като баща oppa
Главата ме боли, главата ме боли
Толкова си лош/а, защото не знаеш как се чувствам

Когато аз завърших колеж, ти си била в средно училище
Когато аз съм направила първите си стъпки, 
oppa, ти също си бил в средно училище
Аз много ясно помня, аз много ясно помня
От самото начало, нашите тъжни животи са били свързани 

Казвам, че е невъзможно, но не мога да те забравя
Липсваш ми, липсваш ми
Но не трябва да правя това

*Влюбваме се
Oppa (Ние сме) oppa (Любовта е)
oppa, така започна всичко между нас
Oppa (Ние сме) oppa (Любовта е)
oppa, така започна всичко между нас

Остава още една година
Трябва ли да чакаме още една година?
Толкова е далече, това е толкова дълго време
Дори правилно ли е да ме наричаш oppa?

Мисля за теб, която си се превърнала от момиче в жена
Мисля за теб, който си се превърнал от oppa в мъж
Не мога да си го представя, не мога да чакам
След още малко време, любовта ни ще започне

Ден след ден, докато времето отминава, ти ми липсваш
Струва ми се че всеки ден минава толкова бавно

*Влюбваме се
Oppa (Ние сме) oppa (Любовта е)
oppa, така започна всичко между нас
Oppa (Ние сме) oppa (Любовта е)
oppa, така започна всичко между нас

Думите, които очаквах, думите, които очаквах- обичам те
Нека любовта ни бъде толкова щастлива,
колкото страдахме– моя любов

Моя любов (Ти си моята любов) Моя любов (Ти си моята любов)
Моя любов– никога не търси друга любов
Моя любов (О, моя любов) Моя любов (О, моя любов)
Моя любов– никога не търси друга любов
Моя любов– никога не търси друга любов
Моя любов– никога не търси друга любов




Няма коментари:

Публикуване на коментар