петък, 22 февруари 2013 г.

Noel– How Is It Going (Iris II OST) Бг Превод



                              ПРЕВОД


В тихо изникналите спомени
Аз чувам гласа ти, който вика името ми
Аз си спомням моментите ни заедно, един по един
И не мога да спра сълзите си

Някой ден отново ще мога да те видя
Защото аз някак ще те чакам завинаги
Защото ми липсваш

*Справяш ли се добре без мен?
Все още ли си същата?
Без теб, аз все още плача така

**Всички тези безбройни хубави спомени
Забрави ли всички тях?
Без теб, аз все още плача така
Ами ти?

Никога недей да се тревожиш за мен
Защото аз някак ще те чакам завинаги
Просто днес ми е особено трудно
Защото ми липсваш

*Справяш ли се добре без мен?
Все още ли си същата?
Без теб, аз все още плача така

**Всички тези безбройни хубави спомени
Забрави ли всички тях?
Без теб, аз все още плача така

Всеки ден аз живея в спомените с теб
Виждам себе си, неспособен да кажа каквото и да е било
Защото се страхувам, че няма да те видя никога повече





Няма коментари:

Публикуване на коментар