петък, 22 февруари 2013 г.

Tritops– Too Foolish For You Бг Превод



                                             ПРЕВОД


Вероятно си добре, вероятно не ти се е случило нищо лошо
Тъй като не чувам никакви новини за теб, аз вярвам в това
Вероятно това, че те оставих да си отидеш е било за добро
Защото мисля за теб всяка нощ, аз не мога да заспя без алкохол
Ден след ден, аз ставам все по-изнемощял

Дори след година, този човек диша в сърцето ми
Дори след десет години, този човек 
ще бъде гравиран върху сърцето ми
Защото не мога да те забравя, защото 
не мога да те изтрия от съзнанието си
Аз живея олюлявайки се– аз съм прекалено глупав за теб

Ти вероятно ме забравяш, след като
си срещнала някой по-добър от мен
Вероятно сега си щастлива– да, това
е всичко, което се нуждаех да чуя

Ти не знаеш това, но в случай,
че се върнеш обратно при мен
Аз пазя всички твои снимки и вещи
Не мога да ги изхвърля

Дори след година, този човек диша в сърцето ми
Дори след десет години, този човек
ще бъде гравиран върху сърцето ми
Защото не мога да те забравя, защото
не мога да те изтрия от съзнанието си
Живея, все едно съм мъртъв, защото съм такъв глупак

Надявам се, че ти не си като мен

Забрави всичко за мен и отново намери любов
Не живей в сълзи, а бъди щастлива
Защото аз ще бъда този, който
ще страда и ще помни всичко

В мен остават само спомените на съжаление
Думите "Обичам те", които не ти казах,
са забити като тръни в сърцето ми

Дори сега, докато дишам, докато преглъщам сълзите си
Сърцето ме боли

Боли толкова много– ти...




Няма коментари:

Публикуване на коментар