събота, 16 февруари 2013 г.

Teen Top– I Wanna Love Бг Превод



                                           ПРЕВОД


Нуждая се от някого, когото да обичам
Искам да обичам

Ще загърбя неприятните спомени
Ще намеря друга любов, хайде, ще се променя

Мина много време откакто са ме наранявали и отхвърляли
Казват, че винаги е така, казват, че любовта боли
(Просто искам да забравя) Беше ми много трудно
(Просто ме остави на мира) Остави 
спомените ми с теб да отлетят

Копнежът все повече и повече ме обзема и ме задушава
Писна ми да плача всеки Божи ден, ще забравя болката

Искам да обичам
Не ме наранявай, момиче

*Искам да обичам сега, искам да обичам
по-страстно от всекиго другиго
Искам любов като на другите хора,
о, моя любов, о, моя любов

Обичам, обичам, обичам, обичам, искам да обичам

**Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред

Искам да обичам сега

Не искам повече да страдам сам
Колко нощи трябва да прекарам в сълзи?
Ако си ти, мисля, че винаги ще мога да се усмихна
Чувствам се така, но защо ти не знаеш това?

Казват, че белезите от любовта, могат
да бъдат заличени от друг човек
Искам тази изморителна самота да спре сега, стоп
Не искам повече никакви дъждовни дни в живота ми
Като телевизор, който е пуснат в тъмна стая, аз бях сам
Нуждая се от някого, о, да, нуждая се от любов

*Искам да обичам сега, искам да обичам
по-страстно от всекиго другиго
Искам любов като на другите хора,
о, моя любов, о, моя любов

Обичам, обичам, обичам, обичам, искам да обичам

**Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред

Искам да обичам сега

Не се притеснявай за нищо, никога
повече няма да те разплаквам
Просто искам ти завинаги да си до мен

**Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред
Да го направим, Teen Top
Време е да продължа напред

Искам да обичам сега




Няма коментари:

Публикуване на коментар