вторник, 26 февруари 2013 г.

Teen Top-Why Бг Превод



                                               ПРЕВОД


*Пляскайте с ръце, всички
Всички, пляскайте с ръце
Имам нужда ти да бъдеш до мен
Липсваш ми, липсваш ми до полуда
Пляскайте с ръце, всички
Всички, пляскайте с ръце
Имам нужда ти да бъдеш до мен
Липсваш ми, липсваш ми, скъпа

**Защо не спирам да мисля за теб, защо?
Защо не мога да те забравя? В момента ми липсваш до смърт
Защо не спирам да мисля за теб, защо?
Защо не мога да те забравя? При това положение, аз ще умра

Почакай, хей, вярвай в този oppa
Защо си толкова нетърпелива?
Държиш се все едно къщата ти гори или нещо подобно
Постоянно ме изплюваш, все едно съм дъвка
Знаеш, че бързо се паля
Но знаеш, че не мисля нещата, които казвам
Отпусни ядосаните си устни и напрегнатия поглед в очите ти
Нека да не правим това, скъпа

***Когато казах, че е прекалено
трудно, знаеш, че това беше лъжа
Понякога човек може да каже неща, които не мисли
Ако се разделим заради това, сърцето ще ми боли
Защо, защо, защо?

****Забрави ли ме? Или ме изтри от съзнанието си?
Не спирам да мисля за теб, скъпа, защо, защо, защо?
Забрави ли ме? Или ме изтри от съзнанието си?
Не спирам да мисля за теб, скъпа,
не можеш ли да се върнеш при мен?

**Защо не спирам да мисля за теб, защо?
Защо не мога да те забравя? В момента ми липсваш до смърт
Защо не спирам да мисля за теб, защо?
Защо не мога да те забравя? При това положение, аз ще умра

Моля те за прошка, но
Но изражението ти въобще не се променя
Показвам ти сълзите си, падам на колене
Но ти не помръдваш и на сантиметър
С моя нрав, аз искам просто да те
зарежа и да се прибера вкъщи, но
Толкова е очевидно, че ще съжалявам, ако го направя
За това в момента правя това
Скъпа, съжалявам, чуваш ли?

***Когато казах, че е прекалено
трудно, знаеш, че това беше лъжа
Понякога човек може да каже неща, които не мисли
Ако се разделим заради това, сърцето щи ми боли
Защо, защо, защо?

****Забрави ли ме? Или ме изтри от съзнанието си?
Не спирам да мисля за теб, скъпа, защо, защо, защо?
Забрави ли ме? Или ме изтри от съзнанието си?
Не спирам да мисля за теб, скъпа,
не можеш ли да се върнеш при мен?

**Защо не спирам да мисля за теб, защо?
Защо не мога да те забравя? В момента ми липсваш до смърт
Защо не спирам да мисля за теб, защо?
Защо не мога да те забравя? При това положение, аз ще умра

*Пляскайте с ръце, всички
Всички, пляскайте с ръце
Имам нужда ти да бъдеш до мен
Липсваш ми, липсваш ми до полуда
Пляскайте с ръце, всички
Всички, пляскайте с ръце
Имам нужда ти да бъдеш до мен
Липсваш ми, липсваш ми, скъпа





Няма коментари:

Публикуване на коментар