сряда, 27 февруари 2013 г.

Woo Hyun Feat. Lucia– Cactus (re;code Episode II) Бг Превод



                                 ПРЕВОД


Сложи ме на място, където 
слънцето винаги ще ме огрява
И просто се сещай за мен веднъж на месец
Давай ми достатъчно вода

Може да изглеждам коравосърдечен 
заради студената ми външност
Може да изглеждам мрачен, защото съм покрит с тръни
Но не се притеснявай
Защото от мен ще цъфнат красиви цветчета

*В дни, когато сърцето ти страда
Когато сълзите ти се стичат без причина
Спомни си за мен
Аз ще бъда малка утеха за теб

**Излей сълзите си върху главата ми
Дори и разстроеното си сърце
Докато усмивката ти изгрее на лицето ти
Аз тихо ще ги пия

***Когато това се превърне в деня,
в който ще бъдем заедно
Когато това се превърне в деня, в който
ще бъдем заедно за последен път
Аз държа сълзите ти, които запазих
И ще посрещна пролетта

*В дни, когато сърцето ти страда
Когато сълзите ти се стичат без причина
Спомни си за мен
Аз ще бъда малка утеха за теб

**Излей сълзите си върху главата ми
Дори и разстроеното си сърце
Докато усмивката ти изгрее на лицето ти
Аз тихо ще ги пия

***Когато това се превърне в деня,
в който ще бъдем заедно
Когато това се превърне в деня, в който
ще бъдем заедно за последен път
Аз държа сълзите ти, които запазих
И ще посрещна пролетта

И ще посрещна пролетта
И ще посрещна пролетта
И ще посрещна пролетта






Няма коментари:

Публикуване на коментар