сряда, 6 март 2013 г.

2am– Back Then Бг Превод





Преди, когато часовникът минаваше полунощ
Ние се целувахме, докато чакахме последния автобус
Преди, когато рождения ти ден наближаваше
Аз гладувах няколко дни, но пак се чувствах сит
Липсва ми човекът, който бях тогава

*Постоянно си говорехме по телефона
Стояхме будни по цяла нощ, пишейки си в синия екран
Независимо, че ръцете ни се разтреперваха, 
а очите ни едва не изпадаха
Ние бяхме влюбени толкова силно

**Нашата първа целувка на залез слънце
Казвайки си "Обичам те" толкова много 
пъти, трудно е за вярване
Отношенията ни от онова време ме 
задушават, липсват ми- добре ли си?

В онзи диск, който ми даде тогава
Сред популярните песни на времето, звучи твоят глас
Макар че, вече не го чувам

*Постоянно си говорехме по телефона
Стояхме будни по цяла нощ, пишейки си в синия екран
Независимо, че ръцете ни се разтреперваха,
а очите ни едва не изпадаха
Ние бяхме влюбени толкова силно

**Нашата първа целувка на залез слънце
Казвайки си "Обичам те" толкова много
пъти, трудно е за вярване
Отношенията ни от онова време ме
задушават, липсват ми- добре ли си?

Защо тогава не знаех колко ценни са тези моменти?
Защо сега съжалявам като глупак?

Ако мога да се върна назад само за ден
Ако мога отново да бъда човекът, който бях тогава
Аз ще ти кажа, че съм ти благодарен и че защото
тогава ти беше до мен, аз стигнах до тук

Вече мина толкова много време
И ти вероятно си намерила друга любов
Но където и да си, надявам се, че
си щастлива, о, сбогом, моя любов





Няма коментари:

Публикуване на коментар