събота, 23 март 2013 г.

Allen Kibum- Dream Бг Превод





Кога спряхме да се разбираме и да си помагаме един на друг?
Защо не можем да бъдем заедно?
Ние винаги сияехме от щастие, защо трябваше да се разделяме?

Понякога мислиш ли за мен?
Аз, аз все още не мога да спра да плача
Не мога да те забравя, независимо колко 
пъти си повтарям, че мога да го направя
Не мога да скрия сълзите си

*Когато затворя очите си, ние винаги 
се усмихваме в сънищата ми
Че ти разкривам любовта си, не искам 
да се събуждам, когато сънувам това
Чувствата ми никога няма да се променят
Спомените ми с теб все още са в сърцето ми
Искам да бъда до теб, само още веднъж

От кога между нас съществува неразбирателство?
Ние от доста време не се разбираме
Защо те нараних?
Ние винаги сияехме от щастие
Защо?

*Когато затворя очите си, ние винаги
се усмихваме в сънищата ми
Че ти разкривам любовта си, не искам
да се събуждам, когато сънувам това
Чувствата ми никога няма да се променят
Спомените ми с теб все още са в сърцето ми
Искам да бъда до теб, само още веднъж

Когато затворя очите си… Къде си ти? Липсваш ми
Не позволявай на сърцето си да забрави любовта ни
Някой ден ще ти разкрия чувствата си
Искам да бъда до теб, само още веднъж













Няма коментари:

Публикуване на коментар