събота, 23 март 2013 г.

F.I.X.– Where Is My Love (Unexpected You OST) Бг Превод



                                           ПРЕВОД


От кога сърцето ми започна да бие така?
Защо гледам единствено към теб?
Колкото повече отстъпвам назад, толкова по-голяма 
става любовта ми към теб, защо това е така?

Сега ти си влюбена в друг
Така че вероятно не чуваш сърцето ми
Сърцето ми, което тихо те гледа
Защо не спира да ме тегли към теб?

Няма начин ти да си моята любов
Защото сърцето ми никога не се е разтуптявало като лудо
Когато любовта ми дойде, аз ще го почувствам
Защото сърцето ми ще ми каже, че това е моята любов

Какво ми направи?
Няма начин да страдам заради теб
Сърцето ми, което те гледа от далече
Защо все още не се е отказало?

Въпреки че ти не може да си моята любов
Аз никога не съм страдал толкова много
Когато любовта ми дойде, аз ще го почувствам
Защото сърцето ми ще ми каже, че това е моята любов

Защо сълзите ми не спират да се стичат?
Защо се държа така?
Не трябва да се държа така, само защото ти не си тук

Това си ти, ти си моята любов
Моята любов, която чакам от толкова време
След като любовта ми си отиде, аз най-накрая го усетих
За това сърцето ме боли
Сърцето ми най-накрая ми казва, че ти си моята любов




Няма коментари:

Публикуване на коментар