четвъртък, 28 март 2013 г.

Ami– Everyday I Let You Go (Iris 2 OST) Бг Превод





Защото имам чувството, че ще се 
разплача, ако извикаш името ми
Аз просто казах няколко типични думи за сбогом 
и се направих, че всичко е наред и се обърнах
Не спираш да ми липсваш, какво ще правя?

Заради болезнените спомени и разбитото ми сърце
Мисля ,че ще кажа нещо лошо
Но се сдържам и казвам, че съм добре с усмивка на лицето

*Започвам да ставам все по-нервна, 
мразя тази едностранна любов
Искам да захвърля всички тези непознати чувства, но
Защо не мога да забравя? Защо?
Всеки Божи ден, ти ми липсваш

Защото имам чувството, че ще ме
погледнеш, ако извикам името ти
Аз просто ти казах типичното "Грижи се за себе
си" и се обърнах и прехапах устните си
Копнежът ми по теб няма да си отиде дори да се
опитам да го сдържам в себе си, какво ще правя?

Дори, когато времето отмине и сезоните се сменят
Аз няма да мога да те забравя, който
си забит като пирон в сърцето ми

*Започвам да ставам все по-нервна,
мразя тази едностранна любов
Искам да захвърля всички тези непознати чувства, но
Защо не мога да забравя? Защо?
Всеки Божи ден, ти ми липсваш

Сега наистина не мога да лъжа
Вече не мога да го крия
Любовта ми се усилва, обичам те всеки ден

Сега ще изтрия едностранната си любов,
мразя тази любов, за това, че свърши
Искам да захвърля всичките си чувства към теб, но
Защо не мога да забравя? Защо?
Не зависи от мен, не мога да го спра
Всеки Божи ден, ти ми липсваш




Няма коментари:

Публикуване на коментар