четвъртък, 28 март 2013 г.

Taeyeon- If Бг Превод




                               ПРЕВОД


Ако се приближа, ако се приближа към теб 
Чудя се, какво ли ще си помислиш?
Но не мога да събера кураж да го направя

Ако се отдалечиш, ако се отдалечиш от мен
Чудя се, как да те оставя да си отидеш?
Това не спира да ме плаши

*Може би, причината, че гледах 
единствено към теб, като глупачка
Е че се страхувах, че може да отвърнеш лицето си 
И че се отдалечиш още повече от мен

**Може би, причината, че не мога да
кажа "Обичам те", като глупачка
Е че се страхувам от болезнените тъжни
дни на чакане, след като се срещнем

Ако се приближиш, ако се приближиш към мен
Наистина не знам какво да правя

*Може би, причината, че гледах
единствено към теб, като глупачка
Е че се страхувах, че може да отвърнеш лицето си
И че се отдалечиш още повече от мен

**Може би, причината, че не мога да
кажа "Обичам те", като глупачка
Е че се страхувам от болезнените тъжни
дни на чакане, след като се срещнем

**Може би, причината, че не мога да
кажа "Обичам те", като глупачка
Е че се страхувам от болезнените тъжни
дни на чакане, след като се срещнем





Няма коментари:

Публикуване на коментар