вторник, 5 март 2013 г.

D-Unit– Alone Бг Превод



                                     ПРЕВОД


Студеното сбогуване се връща към мен като нож
Безбройните спомени се въртят като филм
Ти беше като моят дъх
Но ти ми отне дори малкото ми оставащ въздух

Опитвам се да го спра, но пулсът ми се ускорява
Опитвам се да сдържа сълзите си, 
но кранчето винаги се развива
Какъв отговор искам?
Когато ти беше този, който споделяше мечтите ми?

*Не ме оставяй сама
Сама, сама
Не ме оставяй сама
Не ме оставяй
Сама, сама
Любовта ми отново е сама

**Сама, сама
Не искам да бъда
Сама, сама
Не искам да бъда
Сама

Вероятно ще спра, след като известно
време правя това, като луда
Ще се почувствам по-добре, ако за малко поживея нехайно
Не мога да направя нищо за факта, че ти ми обърна гръб
Човешкото сърце е толкова непостоянно, причината е проста

Зад гърба ти, който толкова лесно ми обърна
Зад разбитата ми и болезнена любов
Опитвам се да си обещая стотици пъти, че ще съм добре

*Не ме оставяй сама
Сама, сама
Не ме оставяй сама
Не ме оставяй
Сама, сама
Любовта ми отново е сама

**Сама, сама
Не искам да бъда
Сама, сама
Не искам да бъда
Сама

Не можем ли да се върнем назад?
Към времето, когато те чаках и ние се прегръщахме?
Не можем ли да върнем времето назад?
Питам се, питам се това

*Не ме оставяй сама
Сама, сама
Не ме оставяй сама
Не ме оставяй
Сама, сама
Любовта ми отново е сама

**Сама, сама
Не искам да бъда
Сама, сама
Не искам да бъда
Сама



Няма коментари:

Публикуване на коментар