понеделник, 18 март 2013 г.

Davichi– Cry For Love Бг Превод



                                             ПРЕВОД


Мина толкова дълго време
Добре ли си?
Същия човек ли си, който преди разтуптяваше сърцето ми?
Дори след толкова време
Топлият ти глас въобще не се е променил

Мисля, че и аз знам, че не съм правилното момиче за теб
Но въпреки това, аз исках да обичам
Имаше толкова много неща, които исках да ти кажа
И най-накрая те видях
Но не мога да кажа нищо и просто стоя и те гледам

*Казах ти, че те обичам
Казах ти да гледаш единствено към мен
Защото това може да е последния шанс
Казах ти, че ме липсваш до полуда
Плаках без да казвам нищо, единствено проливах сълзи

Ти не знаеше
Че аз мразех момичето, което ти обичаше

В деня, в който дойдох пред къщата ти
Нощта, в която видях двама ви
Помня как се обърнах и избягах, плачейки

*Казах ти, че те обичам
Казах ти да гледаш единствено към мен
Защото това може да е последния шанс
Казах ти, че ме липсваш до полуда
Плаках без да казвам нищо, единствено проливах сълзи

Дните, в които копнеех по теб,
нощите, в които бленувах по теб
Днес отново, аз те чакам

Ти ми каза, че съжаляваш
Аз пролях кофа сълзи
Защото не можех да те забравя
Казах ти, че съм съгласна дори само да те гледам от далече
Аз безкрайно виках с всички сили, че те обичам




Няма коментари:

Публикуване на коментар