понеделник, 18 март 2013 г.

Davichi– One Person’s Story/I Love You Бг Превод



                                               ПРЕВОД


Толкова много истории идват и си отиват
Но от няколко години само за имам история за един човек
Сега това е история за един човек, която единствено 
ти не знаеш,а  всички останали знаят

Ако ми е трудно, аз плача сама
Тъга, която дори не е необходима
Защото мразя да ми казват да те забравя

*Думи, които още дори не са изстинали– "Обичам те"
Никога ли не ти е било любопитно какво чувствам?
Да обичаш някого, до такава степен, че започваш да го мразиш
Знаеш ли какво е чувството?

Не съм правила нищо друго освен да обичам
Но те постоянно ми казват да се влюбя сега
Никой не споменава истории за теб пред мен

О, щастливи дни, аз се смея сама
Но е неловко, защото не мога да се смея силно
Защото мразя, когато те се тревожат за мен

*Думи, които още дори не са изстинали– "Обичам те"
Никога ли не ти е било любопитно какво чувствам?
Да обичаш някого, до такава степен, че започваш да го мразиш
Знаеш ли какво е чувството?

Когато очите ми се насълзят, аз пея това
Дуруруру
Тъжна мелодия– може би хиляди пъти

Аз, аз те обичам
Да не се опитваш да ме игнорираш?
Колкото по-сълно те обичам, толкова повече се
страхувам, че можеш да се отдалечиш от мен
За това единствено лъжите ми се увеличават
Не искам да те загубя





Няма коментари:

Публикуване на коментар