понеделник, 18 март 2013 г.

Davichi- Just The Two Of Us Бг Превод



                                      ПРЕВОД


Да пийнем по кафе пред Hongdae
Вечерно време, когато е прекалено 
късно за една жена да бъде сама
Да изпием по чаша кафе

Да изпием по чаша кафе
На онова място, което посетихме преди известно време
Но сега пия кафе сама

*В тази чаша има горчиви спомени с теб
Само с тази чаша, не мисля, че ще мога да те забравя

**Да пийнем по нещо
Силно и горчива питие като сърцето ти
Да пийнем по нещо
Да пийнем по нещо, което ще върне сърцето ти при мен
Тогава ако се нариеш
Ще ме прегърнеш ли? Ще се върнеш ли при мен?
Да пийнем по нещо цяла нощ


Днес отново си спомням
За онова място, през онова време
Правейки се на тъжна
Днес отново пия сама

*В тази чаша има горчиви спомени с теб
Само с тази чаша, не мисля, че ще мога да те забравя

**Да пийнем по нещо
Силно и горчива питие като сърцето ти
Да пийнем по нещо
Да пийнем по нещо, което ще върне сърцето ти при мен
Тогава ако се нариеш
Ще ме прегърнеш ли? Ще се върнеш ли при мен?
Да пийнем по нещо цяла нощ

С това питие, което не е горчиво колкото раздялата ни
Не мисля, че ще мога да те оставя да си отидеш

Ще дойдеш ли дамо за днес?
Няма да се опитам да те задържа

Да пийнем по нещо
Няма да те моля да се върнеш при мен
Да пийнем по нещо
Няма да те моля да ме прегърнеш
Да пийнем по нещо
За да ни си спомням днешния ден
Ако се напия, ако изпразня сърцето си от теб
Мисля, че тогава ще мога да те оставя да си отидеш

Да пийнем по нещо заедно за последен път




Няма коментари:

Публикуване на коментар