понеделник, 18 март 2013 г.

Heo Young Saeng– I Know All Бг Превод



                                           ПРЕВОД


Знам всичко, знам как се чувстваш, знам защо правиш това
Ще те хвана на мига, за това, моля те, спри
Знам, че всичко е по моя вина, знам, 
че само направих нещата още по-трудни
Боли ме толкова, колкото и теб те болеше

Как стигнахме до тук? Защото съм толкова лош
Приемах те за даденост, за това сега бивам наказван

*Моля те, изслушай ме, дори това да е извинение– 
моля те, изслушай ме, дори и да не искаш
Ако не искаш да останеш доре след като ме изслушаш, 
тогава ще те оставя да си отидеш без да кажа нищо
Не виждаш ли какво чувствам? Не чуваш ли сърцето ми?
Аз все още те обичам, ти все още 
си единствена за мен, глупака

**Не знаеш ли? (Ти ти ти ти) Или се правиш,
че не ми познаваш? (Мен мен мен мен)
или не искаш да разбереш? (Всичко всичко всичко всичко)
Моля те, кажи, че не е прекалено късно

Знам, няма да е лесно, знам, че няма да е комфортно
Защо не можа да ми го кажеш и защо го таиш в себе си?
Не знаех, защото ти винаги беше усмихната– защо страдаш сама?
Не мога да си го простя – какво си мислех, че правя?

*Моля те, изслушай ме, дори това да е извинение–
моля те, изслушай ме, дори и да не искаш
Ако не искаш да останеш дори след като ме изслушаш,
тогава ще те оставя да си отидеш без да кажа нищо
Не виждаш ли какво чувствам? Не чуваш ли сърцето ми?
Аз все още те обичам, ти все още
си единствена за мен, глупака

обичам те, дори и да не ми вярваш, дори и да ми нямаш доверие
Моля те, прости ми, че ти казвам това едва сега

Не виждаш ли какво чувствам? Не чуваш ли сърцето ми?
Аз все още те обичам, ти все още
си единствена за мен, глупака

**Не знаеш ли? (Ти ти ти ти) Или се правиш,
че не ми познаваш? (Мен мен мен мен)
или не искаш да разбереш? (Всичко всичко всичко всичко)
Моля те, кажи, че не е прекалено късно





Няма коментари:

Публикуване на коментар