понеделник, 18 март 2013 г.

Heo Young Saeng– Life Бг Превод



                                            ПРЕВОД


При тежестта на живота, който е като безкрайно състезание
При безкрайните домашни и нерешимите проблеми

*Точно като отговор, като време 
за почивка, точно като съдба
Ти идваш при мен
Карайки ме да продължавам да 
вървя през непрогледната мъгла

**Ти ме изкарваш от света, който 
ме тормозеше до изтощение
Намерих причина да живея и да дишам
O o o o o o o o o o o о o o

Точно, когато нещата ставаха толкова
заплетени, че не намирах решение
Точно, когато се губех, чудейки се къде се намирам

Точно като лъч светлина, като карта, като морски фар
Аз те виждам
Карайки ме да продължавам да
вървя през непрогледната мъгла

**Ти ме изкарваш от света, който
ме тормозеше до изтощение
Намерих причина да живея и да дишам
O o o o o o o o o o o о o o

*Точно като отговор, като време
за почивка, точно като съдба
Ти идваш при мен
Карайки ме да продължавам да
вървя през непрогледната мъгла

Ти ме намери, когато вече бях толкова изморен и рухвах
Ти ме повдигна и ме накара да направя крачка напред
O o o o o o o o o o o о o o
O o o o o o o o o o o о o o





Няма коментари:

Публикуване на коментар