сряда, 13 март 2013 г.

Jo Hyun Ah–Living Is Not Living (Hundred Year Inheritance OST) Бг Превод



                                      ПРЕВОД


Не мога да те обичам
Не мога да се доближа до теб
Защо се отдалечаваш все повече, когато те обичам?
Не мога да направя дори една крачка към теб
Не мога да те забравя
Независимо че стоя на това 
място, плачейки докато те чакам

*Живота не изглежда като живот
Защо се влюбих в теб?
Копнежът ми става все по-силен, 
не мога да понеса да те забравя
За това аз все още те обичам

Когато копнежът ми стане все по-силен
Мислите ми също стават все повече
За това не мога да правя нищо
Ако можех, бих искал да обичам някой
друг или да отида някъде на далече
Но ти не напускаш сърцето ми

*Живота не изглежда като живот
Защо се влюбих в теб?
Копнежът ми става все по-силен,
не мога да понеса да те забравя
За това аз все още те обичам

Човекът, който не мога да забравя дори за секунда
Обичам единствено теб, обичам те
Ще те обичам цял живот
Обичам единствено теб
Обичам те до сълзи, но в случай
че може зрението ми да се замъгли
Аз винаги те гледам от далече
Ще те обичам цял живот




Няма коментари:

Публикуване на коментар