петък, 29 март 2013 г.

Lee Hi– Fool For Love Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Знам толкова много неща
Но когато става дума за любов, аз съм такава глупачка
Дори да не разбирам от нищо друго
Аз наистина искам да бъда добра 
в любовта като всички останали
Но не мога– какво да правя?
Трябва ли да се науча от теб, който единствено 
получаваше любов и после си отиде?
Защо ме научи на любов, която всъщност не е любов?

*Има ли и друг глупак като мен?
Който дава всичко от себе си и се усмихва, 
дори когато всичко е изгубено?
Глупак, глупак, има ли и друг глупак като мен?

Аз вече знам
Повече няма да започвам такава любов
Но това просто е нещо, което казвам,
винаги когато чуя другите да го казват
Всъщност, аз наистина не знам
Съжалявам, че не приличам на теб
Дори всички да ме наричат глупачка
Не искам да обичам, ако любовта не е всъщност любов
Дори да се страхувам да давам всичко от
себе си, а след това да бъда забравена
Повече се страхувам, че сърцето ми
ще започне да се държи като теб

*Има ли и друг глупак като мен?
Който дава всичко от себе си и се усмихва,
дори когато всичко е изгубено?
Глупак, глупак, има ли и друг глупак като мен?

Аз съм глупачка
Аз съм такава глупачка в любовта
Някой ден, аз ще срещна човек, който ще
прилича на мен, който ще е като мен
Вярвам, че ще намеря този човек

Някъде трябва да има глупак като мен
Този човек също ще чака мен
Глупак, глупак, като глупак

Аз съм глупачка, знам
Съжалявам, че съм такава
Аз съм глупачка в любовта





Няма коментари:

Публикуване на коментар