петък, 29 март 2013 г.

Lee Hi– Am I Strange Бг Превод



                                            ПРЕВОД


Десет пръста на ръцете, десет пръста на краката
Две ръце, два крака, във вените ми тече кръв
Две премигващи очи, две слушашти уши
Аз съм открита

Една глава, едно сърце
Аз мисля и дишам
Също като теб

Странна ли съм? Къде? Как?
Странна ли съм? Защо ме гледаш така?
Странна ли съм? Къде? Как?
Погледът ти ме кара да се чувствам 
сякаш съм покрита с рани

Смея се, когато съм щастлива, плача, когато съм тъжна
Боли ме, когато се убода, ядосвам
се, когато болката не спира
Аз копнея и се надявам
Също като теб

Но има няколко неща, които единствено аз притежавам
Няколко неща, които са различни от теб
Няколко неща, които ме правят човека, който съм

Странна ли съм? Къде? Как?
Странна ли съм? Защо ме гледаш така?
Защо ме гледаш така? Защо?

Странна ли съм? Къде? Как?
Погледът ти ме кара да се чувствам
сякаш съм покрита с рани (x3)
(Какво искаш? Това е истината)





Няма коментари:

Публикуване на коментар