четвъртък, 28 март 2013 г.

Lee Hi– Rose Бг Превод



                                        ПРЕВОД


*Любовта ми е като червена роза
Може сега да е красива
Но острите ми бодли ще те наранят
Любовта ми е като червена роза
Да, може да съм ароматна
Но колкото повече се доближаваш към 
мен, толкова повече ще те нараня

Не ме гледай с този бегъл поглед
Не се отнасяй несериозно с любовта
Ако искаш сърцето ми, трябва да приемеш и болката ми
Защото някой ден ще бъдеш убоден от бодлите ми

**Не ми се доверявай прекалено много
Все още не ме познаваш толкова добре
За това просто бягай, избягай
Казах o, o, o
Не ме обичай
Все още не ме познаваш толкова добре
Казах бягай, просто избягай
И не се връщай при мен

*Любовта ми е като червена роза
Може сега да е красива
Но острите ми бодли ще те наранят
Любовта ми е като червена роза
Да, може да съм ароматна
Но колкото повече се приближаваш към
мен, толкова повече ще те нараня

Виждайки самочувствието ти ме
кара да се чувствам зле за теб
Твоите уверени крачки към мен,
днес изглеждат толкова жалки
Емоции? За мен това е екстравагантност
Любов? Това е най-добрият приятел на вманиячаването
За това бягай, просто избягай
Защо нещата между теб и мен трябва да приключат

Всяка роза има бодли
Всяка роза има бодли
Всяка роза има бодли

**Не ми се доверявай прекалено много
Все още не ме познаваш толкова добре
За това просто бягай, избягай
Казах o, o, o
Не ме обичай
Все още не ме познаваш толкова добре
Казах бягай, просто избягай
И не се връщай при мен

*Любовта ми е като червена роза
Може сега да е красива
Но острите ми бодли ще те наранят
Любовта ми е като червена роза
Да, може да съм ароматна
Но колкото повече се приближаваш към
мен, толкова повече ще те нараня








Няма коментари:

Публикуване на коментар