неделя, 10 март 2013 г.

RaNia– Just Go Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Кошмарът– отново тази вечер
Мразя се за това, че заспах, мислейки за теб
Всички те критикуваха, но аз се надявах, че ще се промениш
За това единствено бях наранена

Сладките ти думи, страстната ти прегръдка
Знаех, че не е правилно, но те ме плениха онази нощ
Приеми го, няма да погледна назад
Сега, вече не те взимам на сериозно

*Така че просто си тръгни– защо вярвах на 
всичко, което казваш, като глупачка?
Знам, време е да си отидеш
Така че просто си тръгни– толкова 
лесна ли бях от самото начало?
Знам, "Сбогом" е новото "Здравей"

Не ме докосвай, не се опитвай да ме задържиш

Направих голяма грешка като ти дадох сърцето си
Всички ме предупреждаваха, но аз бях
заблудена от безочливото ти лицемерие

Невероятен си, отново започваш да измисляш извинения
Казвайки, че онова момиче не означава нищо за теб
Набий си го в главата, няма да погледна назад
Сега, моля те, махни се от пътя ми

*Така че просто си тръгни– защо вярвах на
всичко, което казваш, като глупачка?
Знам, време е да си отидеш
Така че просто си тръгни– толкова
лесна ли бях от самото начало?
Знам, "Сбогом" е новото "Здравей"

Болка, лъжи, самота, страдание, ти ми причини това
Има любовта, там където има и доверие
Това е истината скъпи, аз те напускам
Чувствам го в сърцето и душата си

*Така че просто си тръгни– защо вярвах на
всичко, което казваш, като глупачка?
Знам, време е да си отидеш
Така че просто си тръгни– толкова
лесна ли бях от самото начало?
Знам, "Сбогом" е новото "Здравей"




Няма коментари:

Публикуване на коментар