вторник, 19 март 2013 г.

Supreme Team Feat. Crush– Stay The Way You Are Бг Превод





Светлините на града

В момента съм изживял около ¼ от живота си
Когато хората ме питат как съм, 
отговорът ми винаги е един и същ
Никога не е различен: "Добре съм"
Все едно е толкова ясно– мечтата ми не се е променила
Аз дишам страстно също както преди
Но преди, аз исках единствено да побеждавам
В младите ми очи, ми изглеждаше толкова скъпо
Онова щастие- Christian Dior, което 
блести на китката на онова момиче
Характерите на хората се променя, според това, което носят
Това беше първото нещо, което се чувстваше в този град
Около това, аз си поставих цел да издигна начина си 
на живот и всичко останало на следващото ниво
Когато настъпи нощта, аз мечтаех за различно утро
Виждайки днешния ден, който ми прилича на 
вчерашния, когато отворя очи на сутринта
Все едно всичко си е същото, аз се движа малко по малко
Някъде точно под успеха, там е моят настоящ адрес

*Всичко ми изглежда добре, докато стоя на този път
Можеш да останеш там където си
Дори и да настъпи мрак за момент, не се притеснявай
Можеш да ми вярваш, просто остани там, където си

Има тънка линия между успеха и провала и там е моят настоящ адрес
Почтеността е източникът на пари
Къща за 3 млн., кредитната ми карта е без лимит
Дори да нямам чуждестранна кола, краката ми винаги са в LebronX
Готов съм да купонясват
Когато се забавлявам толкова, колкото работя и
изкарвам толкова пари, колкото се забавлявам
Винаги имам пари в повече, дори да не продавам гордостта си
Ще защитавам позицията си до самия край
Заспивам едва когато слънцето изгрее
Но в замяна, сънищата ми никога не са мрачни
Човекът наречен Шанс, никога не спи, а чука на вратата ми
Един момент, ще поспя още малко и тогава ще се видим
Може да карам 30-те, но съм завинаги млад
Понякога този начин на живот ми се струва прекален
Не им се вижда края на парите които пръскам редовно
Сега всеки ден ми се струва еднакъв

*Всичко ми изглежда добре, докато стоя на този път
Можеш да останеш там където си
Дори и да настъпи мрак за момент, не се притеснявай
Можеш да ми вярваш, просто остани там, където си

След новото утро, предстои една приятна вечер
Всички сте работили толкова много, изпразнете чашите си
Сърцето ми се чувства като летен следобед
Все още не съм изстинал, просто си почивам, сърцето ми си почива
Бъди спокоен, където и да си
Бъди спокоен, където и да си
Бъди спокоен, където и да си
Справяш се добре, просто продължавай в същия дух и утре

Вървях по много пътища
И никога няма да мога да се върна в началото
Независимо че не знам къде е края, аз се чувствам добре
Просто винаги бъди спокоен, отпускай се и си взимай поука
Бъди спокоен, отпускай се и си взимай поука
Бъди спокоен, отпускай се и си взимай поука
Бъди спокоен, бъди спокоен

*Всичко ми изглежда добре, докато стоя на този път
Можеш да останеш там където си
Дори и да настъпи мрак за момент, не се притеснявай
Можеш да ми вярваш, просто остани там, където си





Няма коментари:

Публикуване на коментар