сряда, 20 март 2013 г.

Lee Jin Sung And Kim Yeon Ji– Hurting But Happy Бг Превод



                                           ПРЕВОД


Обаждам ти се късно през нощта, но ти не вдигаш телефона
Чудя се дали не се е случило нещо, притеснявам се
Ако си болна, обади ми се и ми кажи
Знаеш ли въобще как се чувствам?

Ако един ден отмине, ще мога ли да те забравя?
Ще мога ли да те изтрия от сърцето си?
Независимо че знам, че сърцето ще ме 
боли, независимо че няма да работи
Защо постоянно се опитвам да те оставя да си отидеш?

*Това е лъжа, не се нуждаем от нищо друго
Обещанието, което си дадохме ни е достатъчно
Ти, глупако, защо не знаеш какво чувствам?
Повече не срещай момичета като мен 
(Нуждая се единствено от теб)
Сега иди и срещни по-добро момиче от мен

Чудя се дали ще обикаляш наоколо, търсейки ме отново днес
Чудя се дали ще си самотен и дали ще страдаш сам
Всяка нощ сърцето ми е пълно с тревога за теб
Как ще живея, опитвайки се да те забравя?

*Това е лъжа, не се нуждаем от нищо друго
Обещанието, което си дадохме ни е достатъчно
Ти, глупако, защо не знаеш какво чувствам?
Повече не срещай момичета като мен
(Нуждая се единствено от теб)
Сега иди и срещни по-добро момиче от мен

Да се разделим и да си спомням отминалите времена сам
Не искам да правя тези неща, защото ти си единствена за мен
В сърцето ми има място само за теб, защото ти си всичко за мен

Думите "Липсваш ми" са достатъчни за нас
Ние се обичахме и ценяхме повече от всекиго другиго

Ти си толкова важен за мен, но защо не знаеш какво чувствам?
Защото аз те обичам до смърт (Нуждая се единствено от теб)
Независимо че боли, аз съм щастлива




Няма коментари:

Публикуване на коментар