вторник, 12 март 2013 г.

U-Kiss– My Reason Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Влюбих се в теб в момента, в 
който те видях за първи път
Ти беше толкова красива
Влюбих се толкова силно в теб

За първи път почувствах това
Нещото наречено любов и сърцето ми да бие като лудо
Не мога да направя нищо за това, което чувства сърцето ми

Ще се приближа до теб, просто стой на място
Ще те прегърна силно, за да можеш да ме почувстваш

*Единственият, който ще те защитава
Единственият, който ще те цени
Човекът, който ще те обича, това съм аз


**Ти си единствената, заради която съществувам
Ти си единствената, която открадна цялото ми сърце
Мое Всичко, ти си причината да живея, скъпа, да

Сърцето ми се разтуптява, когато те видя
Гледам и гледам, но не искам да спирам да те гледам
Аз съм пред теб, красиво, сладко момиче
Ти си единствената причината да живея

Ще бъда малко по-смел, просто ми се довери
Ще ме хванеш ли, за да те имам повече ?

*Единственият, който ще те защитава
Единственият, който ще те цени
Човекът, който ще те обича, това съм аз

**Ти си единствената, заради която съществувам
Ти си единствената, която открадна цялото ми сърце
Мое Всичко, ти си причината да живея, скъпа, да

Ако нещо ти се случи
Ще ми кажеш ли? Ще разчиташ ли на мен?

Единственият, който ще те разсмива
Единственият, който ще те прави щастлива
Човекът, който ще гледа единствено към теб, това съм аз

Обещавам ти, завинаги
Обичам те, теб, която напълно ме плени
Моя любов, ти си причината да живея, скъпа, да

Ти си единствената причината да живея




Няма коментари:

Публикуване на коментар