петък, 22 март 2013 г.

Younha– It’s Not That Бг Превод



                                    ПРЕВОД


Предполагам, че не съм достатъчно добра за теб
Мислех си, че никога нищо няма да ни раздели
Нямаш ли нищо друго за казване сега?
Да те оставя да си отидеш просто така ли?

Предполагам, че вече не съществувам за теб
Вярвах, че ще отношенията бъдат добри така
Но очите ти са толкова неловки, не мога да те гледам
За това гледам към второто ти копче

*Всичко ли забрави? Всичко ли изтри от съзнанието си?
Това ли е краят? Не можем ли повече да бъдем заедно?

**Това не може да е краят, не мога да се откажа от теб
Ако не е прекалено късно, не можем ли да променим нещата?
Това е лъжа, когато казваш, че
искаш да се разделим– не е възможно
Някога бях всичко за теб, така че,
моля те, върни се обратно при мен

*Всичко ли забрави? Всичко ли изтри от съзнанието си?
Това ли е краят? Не можем ли повече да бъдем заедно?

**Това не може да е краят, не мога да се откажа от теб
Ако не е прекалено късно, не можем ли да променим нещата?
Това е лъжа, когато казваш, че
искаш да се разделим– не е възможно
Някога бях всичко за теб, така че,
моля те, върни се обратно при мен

Да, аз съм глупачка, глупачка, за която ти си единствен
Умолявам те така, не можеш ли да приемеш сърцето ми?
Върни се обратно при мен, погледни
ме, върни обратно се при мен
Някога ме ценеше толкова много, върни се обратно при мен







Няма коментари:

Публикуване на коментар