петък, 26 април 2013 г.

4minute- What’s Your Name? Бг Превод





4minute Как се казваш?
Как, как се казваш?
4minute Как се казваш?
Как, как се казваш?

(Лалалалала)
Как се казваш? Как, как се казваш?
(Лалалалала)
Как се казваш? Как, как се казваш?
(Лалалалала)
Как се казваш? Как, как се казваш?
(Лалалалала)
Как, как, как, как, как, как се казваш?

В скучното ми всекидневие
Аз си паднах, o, o, по теб
Чуваш ли? Искрена съм 
Не харесвам начина, по който 
гледаш на мен, усмихни ми се

*Спри да увърташ, не увъртай
Спри да се оплакваш, а ме чуй
Как се казваш? Как, как се казваш?
Ти знаеш името ми, знаеш името ми
Как се казваш? Как, как се казваш?
Ти знаеш името ми, знаеш името ми

**Вратата се отваря и ти, който си толкова красив, влизаш
Как се казваш? На колко години си?
Къде живееш?
Да си поговорим на по едно питие
Как се казваш? На колко години си?
Аз не съм лесно момиче

***Как се казваш? (Как се казваш?)
Какъв е телефонният ти номер?
Как се казваш? (Как се казваш?)
Отдели ми малко време
Как се казваш? (Как се казваш?)
Какъв е телефонният ти номер?
Как се казваш? (Какво харесваш?)
Какво? Какво? Забавлявай се с мен

(Хей, спри) Защо бързаш толкова
(Ooo, спри) Не ме оставяй, момче
Не бързай толкова, всичко ще стане както ти
поискаш, така че не спирай да се забавляваш, момче
Тази вечер, с мен, o, o, o, o

*Спри да увърташ, не увъртай
Спри да се оплакваш, а ме чуй
Как се казваш? Как, как се казваш?
Ти знаеш името ми, знаеш името ми
Как се казваш? Как, как се казваш?
Ти знаеш името ми, знаеш името ми

**Вратата се отваря и ти, който си толкова красив, влизаш
Как се казваш? На колко години си?
Къде живееш?
Да си поговорим на по едно питие
Как се казваш? На колко години си?
Аз не съм лесно момиче

***Как се казваш? (Как се казваш?)
Какъв е телефонният ти номер?
Как се казваш? (Как се казваш?)
Отдели ми малко време
Как се казваш? (Как се казваш?)
Какъв е телефонният ти номер?
Как се казваш? (Какво харесваш?)
Какво? Какво? Забавлявай се с мен

(Лалалалала)
Как се казваш? Как, как?
(Лалалалала)
Как? Как? Как се казваш?
(Лалалалала)
Как се казваш? Как, как се казваш?
(Лалалалала)
Как, как, как, как, как, как се казваш?




Няма коментари:

Публикуване на коментар