петък, 26 април 2013 г.

SHINee– Why So Serious? Бг Превод



                                       ПРЕВОД


Рано сутрин, точно след полунощ, 
едни очи се отвориха изпод калта
Всички се страхуваха от мен (О, да)
С две ръце протегнати напред, аз съ; ходещ жив мъртвец
Дъхът ми беше студен

Точно, когато се уморих да дишам, 
аз те видях! Толкова беше шокирана!

*Защо си толкова сериозна?
Това не е тъжна любона история като Ромео и Жулиета
Всичко ще бъде наред
Ти, знаеш, че ще има "щастлив край"

Сърцето ми, което бе покрито с
прах, рестартира двигателя си
Устните ми, които бяха изгубили
цвета си, сега отново са червени
Скъпа, какво мислиш за мен?
Скъпа, какво мислиш за мен?
Аз не съм страшен човек, не се бой

Не помня кога започна този непрогледен
мрак, може би преди стотици години?
Но той изчезна в деня, в който те видях,
това е най-важният момент в живота ми
"Имам чувството, че съм гледал този зомби филм?”
О, не, това е специално издание

Да не спираме да вървим напред,
това е нашият начин на любов

*Защо си толкова сериозна?
Това не е тъжна любона история като Ромео и Жулиета
Всичко ще бъде наред
Ти, знаеш, че ще има "щастлив край"

**Сърцето ми, което бе покрито с
прах, рестартира двигателя си
Устните ми, които бяха изгубили
цвета си, сега отново са червени
Скъпа, какво мислиш за мен? Скъпа, какво мислиш за мен?
Ние не сме различни, ние вече започваме да си приличаме

Когато слънцето залезе, скитай из улиците с мен
Дори да изглеждат безмозъчни, сигурно и те си има тревоги
Виждаш ли? Хуманизъм, не знам какво е
това, знам единствено как да те обичам
Кръвта ми отново се разгорещява и
причината за това си ти, хайде

Кулминацията на следващата сцена започва
Усилете музиката, тази вечер се чувстваме живи

*Защо си толкова сериозна?
Това не е тъжна любоlна история като Ромео и Жулиета
Всичко ще бъде наред
Ти, знаеш, че ще има "щастлив край"

**Сърцето ми, което бе покрито с
прах, рестартира двигателя си
Устните ми, които бяха изгубили
цвета си, сега отново са червени
Скъпа, какво мислиш за мен? Скъпа, какво мислиш за мен?
Ние не сме различни, ние вече започваме да си приличаме




Няма коментари:

Публикуване на коментар