вторник, 2 април 2013 г.

A.CIAN– Where`s All My Love Бг Превод





Не знам
Не знам
Не знам

Не знам
Не знам
Оу уoo уoo

Като шепа пясък в ръката ми
Ти и аз, ние сме толкова леки

Аз бях всичко за теб, ти също беше всичко за мен
Бях готов да умра за теб

Като перфектно съчинена история
Ние бяхме съвършената двойка

*Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб
Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб

**Преди ние си споделяхме всичко
Защо ме напусна, защо?
Ти скъса с мен, казвайки "Сбогом"
Думите "Обичам те" бяха лъжа
Това ли представляваше връзката ни?
Повече никога няма да те обичам

Улицата, на която се целунахме за първи път
Понякога мисля за този ден
Думите, които ми подхвърли: "Разкарай ме от мен"
Изглежда, че това нещо наречено Любов, не е нищо особено
Повече не искам да играя тези жестоки любовни игри
Не, не мога повече, така че спри
Защото сърцето ме боли прекалено много
Защото то се разкъсва на парченца

Имах чувството, че мога да те хвана
Но като небето и облаците
Не успях да те хвана
Ние се разделихме

*Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб
Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб

**Преди ние си споделяхме всичко
Защо ме напусна, защо?
Ти скъса с мен, казвайки "Сбогом"
Думите "Обичам те" бяха лъжа
Това ли представляваше връзката ни?
Повече никога няма да те обичам

Любовта не означава нищо, след сбогуването,
това, което остава с мен е
Тъга– любовта е болка– за това не мога да те забравя

*Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб
Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб

*Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб
Къде е, о? Моята любов? О, моя любов,
о, моя любов, искам да бъда с теб

**Преди ние си споделяхме всичко
Защо ме напусна, защо?
Ти скъса с мен, казвайки "Сбогом"
Думите "Обичам те" бяха лъжа
Това ли представляваше връзката ни?
Повече никога няма да те обичам

Не знам
Не знам
Не знам

Не знам
Не знам
Не знам




Няма коментари:

Публикуване на коментар