петък, 12 април 2013 г.

AlphaBAT- Hello Бг Превод





*Здравейте, дами и господа
Здравейте, братя и сестри
Ние силно ще пеем от А до Я
Здравейте, здравейте

Какво става, Alphabat? Наш ред е да пеем

Свалете маската си и спрете да се преструвате
Вие сте космоса, който скоро ще 
рухне, а аз съм вечнозелено дърво

Дори и да изглеждам арогантен, 
аз давам най-доброто от себе си
Няма нужда от думи, моят талант е несравним
Сноби от света развлекателния бизнес, 
спрете да сънувате и се събудете

Аз от нов вид певци ли съм? Радарът отдавна ме засече
Ние бързо се учим на нови неща и аз вече съм известен
Вижте, сега в играта се включва един истински участник
Искрено ще се забавляваме, всички надути фукльовци
Първо се напрегнете
Нещо, което до сега спеше дълбоко
в мен, започва да се пробужда
Аз излизам от тази малка стая и разпервам крилете си
Вижте кои сме ние

**Можете да викате колкото силно искате, но аз
не се интересувам от думите на останалите
Вижте ни, между нас има перфектен баланс
Ние сме различни от останалите идоли

*Здравейте, дами и господа
Здравейте, братя и сестри
Ние силно ще пеем от А до Я
Здравейте, здравейте

Дори и да се обличам с известни марки, Chirome Hearts,
MCM, Givenchy, Louis Vuitton, Chanel, and Tom Browne,
Песните ми не са позьорство
Причината да съм тук е
Знам какво подлудява публиката и
това, което правя е качествено
Аз вече не съм момче
Аз съм като IU, която порасна
без да има време да се колебае

Малките деца, които ми се подигравахте, сведете глави
Аз съм като величествено дърво, което не
може да бъде покорено от хора като вас

Напред (Напред), Напред (Напред), Напред (Напред), Напред
Аз не спирам да тичам, не блъфирам
Страхливци, сега свалете маските
си и спрете да се преструвате
Вижте кои сме ние

**Можете да викате колкото силно искате, но аз
не се интересувам от думите на останалите
Вижте ни, между нас има перфектен баланс
Ние сме различни от останалите идоли

*Здравейте, дами и господа
Здравейте, братя и сестри
Ние силно ще пеем от А до Я
Здравейте, здравейте

Опитайте се да ме погледнете
Дайте ни шанс
Ще ни следите ли и за напред, ние, които
ви представихме една вълнуваща песен,
въпреки че сме с обикновена външност
Благодарим ви!












Няма коментари:

Публикуване на коментар