петък, 12 април 2013 г.

Jay Park Feat. Dok2– 1HUNNIT Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Да, портфейлът ми е пълен
Всеки ден, нито веднъж не ми се налага 
да се притеснявам за пари 
Аз съм лошо момче, но имам добро сърце
Изгори я, К-попа е моята цигара
Есен, зима, пролет лято, аз съм във перфектно състояние
Когато видиш походката ми, ще разбереш, че аз съм различен
Когато чуеш музиката ми, вие всички ще се приберете
На мен въобще не ми пука
Музиката в днешно време, ъгх, не може да ме развълнува
Майка ми може да рапира по-добре от теб
Аз съм два пъти по-добър от теб, 
ти си наполовина добър колкото мен
Срещам се с прекалено много момичета
Също като дантела, ъм, виждам право през теб
Аз съм известен, за това хората се събират около мен
Чао, чао, ши*аняци, не можете да ме видите

*Не съм надут, това е истината,
това е истината, това е истината
Не съм надут, това е истината,
това е истината, това е истината

Ъ, да, аз съм нещо свежо, ъ, да, аз съм страхотен
Ъ, да, аз съм нещо свежо, ъ, да, аз съм страхотен

Не съм надут, това е истината
Ти си №1? Брато, майната ти, това е абсурдно
Да правя пари всеки ден е нещо, с което съм свикнал
Ще ти кажа още веднъж, това е  AOM и Illy

Разгорещяваме се
Ако не сте чували за моето момче,
сигурен съм, че вече го познавате
Хонолулу, Вегас, сега се върнах в моя дом Сеул
Време е да се развихрим

От справяме се добре, към справяме се страхотно
Просто направихме това, което трябваше
Правим това, правим онова
Всичко е за нашата мечта

Начина на АОМ и Illionaire
Поздрави на Jay Walkers и Illionaire Gangs


Поздрави на

 Jay Walkers и Illionaire Gangs

*Не съм надут, това е истината,
това е истината, това е истината
Не съм надут, това е истината,
това е истината, това е истината

Ъ, да, аз съм нещо свежо, ъ, да, аз съм страхотен
Ъ, да, аз съм нещо свежо, ъ, да, аз съм страхотен

Аз съм на върха, а ти си просто някъде по средата
Ако искаш да ме настигнеш, работи 100 пъти по-усилено
Аз съм Супермен, ти просто се преструваш
Тук съм, за да покажа на ши*аняците кой съм аз
Аз блестя като звезда, ти не си нищо особено
Изглеждам добре без дори да се опитвам,
по естествен начин, автоматично
о и всички момичешки групи, които
харесваш? Всички те харесват мен
Лилаво момиче, как си, скъпа
Аз просто се забавлявам
Забавлявам се
Моето име има тежест
Аз те гледам от високо в небесата
Аз съм робот, който краде сърцата на момичетата
Аз съм главното ястие, ти си просто гарнитура
Аз изживявам мечтите си, ти просто лягай да спиш

Ако не знаеш, това са AOM и Illy, това
са AOM и Illy, това са AOM и Illy
Ние не сме надути, това е истината,
това е истината, това е истината
Ти не си искрен, това са преструвки,
това са преструвки, това са преструвки
Ние не сме надути, това е истината,
това е истината, това е истината
Ши*аняко, всички знаят това, ъ





Няма коментари:

Публикуване на коментар