понеделник, 22 април 2013 г.

Baek Ji Young– Spring Rain (Gu Family Book OST) Бг Превод





Любовта идва при мен като пролетен дъжд
Напълно подгизвам
Без звук, тя разтапя заледеното ми сърце и ме събужда

Приятно е 
Това неясно чувство, това трептящо сърце
Предполагам, че до сега не съм познавал любовта

Любовта ме кара да се преродя
Все едно за първи път
Дъждът ще падне отново днес и утре
Дъжд, който ми напомня за теб, докато пада

Приятно е
Това неясно чувство, това скрито сърце
Защото мога да опозная и почувствам любовта
Наистина съм ти благодарен за това

Любовта ме кара да се преродя
Все едно за първи път
Аз ще се усмихвам отново днес и утре
Образът ти изниква в съзнанието ми, усещам те

В деня, в който пролетният дъжд падна
Денят ,в който бях изпълнен с аромата ти
Любовта ми се връща назад във времето
И пада под формата на пролетен дъжд като съдба







Няма коментари:

Публикуване на коментар