сряда, 3 април 2013 г.

BoA- Rock With You Бг Превод



                                     ПРЕВОД


Хей, хей, присъедини се
Опитай това 
Ще те разгорещи
Да, да, отпусни се 
Искаш ли да се забавляваш с мен?

*Хей, хей, присъедини се
Опитай това 
Вкуси моят Rock&Roll 
Изправи се и се присъедини

Да

Отключи сърцето си и слушай
Загърби нечестните и неприятни моменти
Против принципите ми е да вярвам в слухове

**Аз ще вървя до теб, независимо
че никой друг не ти вярва
Въпреки че ситуацията все още е сериозна
За да не се опиташ да избягаш
Преди да получиш съобщението

***Хей, хей, дай ми любовта си
Не можем да се върнем назад
Да, да
Да ще се насладим дори на невъзможното
Тази топлина, която без съмнение е твоя
Ме кара да те обичам още по-силно
Сега, аз намерих себе си

Искам да те опозная по-добре
Ще се забавлявам с теб, сега

*Хей, хей, присъедини се
Опитай това
Вкуси моят Rock&Roll
Изправи се и се присъедини

Увеличи звука
И когато нощта настъпи, върни времето назад
Искам да ти покажа
Че аз съм единствената, която разбира
Че ти само се преструваш, че не си тъжен
За да не се опитваш да отричаш какъв човек всъщност си

****Хей, хей, дай ми любовта си
Не искам да спирам да танцувам с теб
Да, да
Животът винаги ще се променя
От днес, благодарение на теб
Започна напълно нова история

Имам чувството, че ако не ти отделя
нужното внимание, ти ще си отидеш
За това ще се забавлявам с теб, сега

**Аз ще вървя до теб, независимо
че никой друг не ти вярва
Въпреки че ситуацията все още е сериозна
За да не се опиташ да избягаш
Преди да получиш съобщението

***Хей, хей, дай ми любовта си
Не можем да се върнем назад
Да, да
Да ще се насладим дори на невъзможното
Тази топлина, която без съмнение е твоя
Ме кара да те обичам още по-силно
Сега, аз намерих себе си

****Хей, хей, дай ми любовта си
Не искам да спирам да танцувам с теб
Да, да
Животът винаги ще се променя
От днес, благодарение на теб
Започна напълно нова история

Искам да те опозная по-добре
Ще се забавлявам с теб, сега




Няма коментари:

Публикуване на коментар