четвъртък, 4 април 2013 г.

Geeks Feat. Hareem– How Is It Бг Превод



                                      ПРЕВОД


*Хей, ти
Как си?
Срещаш ли се с някого?
Добре ли си?

**О, ти
Чувала ли си моята песен?
Харесва ли ти?
А харесваш ли и мен? (Ей, ей, ей)

Видях те с различен мъж
Но не изпитвам никакви чувства към теб
Нощите, които прекарах със сълзи на съжаление 
към теб, която ме напусна, вече свършиха
Моето абсурдно Аз от преди напълно се промени
Отървах се от всичките си притеснения, вече ги няма
Защото времето тече прекалено 
бързо, за да стоя на едно място
Колкото усилия положих, резултатите, които 
се връщат при мен са толкова добри
Вятърът, който духа днес, ми звучи като приятна песен
Аз съм добре
О, момиче, ами ти? (О, момиче, ами ти?)
Напоследък аз постоянно се усмихвам
Как съм? Добре съм, мерси

Момиче, ами ти
Как си?
Срещаш ли се с някого?
Добре ли си?(Аз съм добре, мерси, а ти?)

**О, ти
Чувала ли си моята песен?
Харесва ли ти?
А харесваш ли и мен? (Ей, ей, ей)

Преди мислех, че имам единствено теб, но това се промени
Бъдещето ми не е много светло, но издадох ново CD
Разбрах, че жалкото ми Аз, всъщност е доста свестен мъж
Преди плаках и правих сцени, но сега се усмихвам, момиче
Преди самотата ме преследваше в нощите, в които те чаках
Сега започвам дните си добре без теб
Дори празното ти място не ми прави впечатление
Сега мрачните спомени отиват на заден план
Живота е доста хубав, дори и живота без теб
Рядко имам свободно време през деня, защото съм зает
Но понякога, аз мисля за шедьовъра, който са нашите спомени

*Хей, ти
Как си?
Срещаш ли се с някого?
Добре ли си?

(Аз съм добре, мерси, а ти?)

**О, ти
Чувала ли си моята песен?
Харесва ли ти?
А харесваш ли и мен? (Ей, ей, ей)

(Добре съм) След като ти си отиде
(Добре съм) Като глупак
(Добре съм) Аз стоях буден и чаках няколко нощи
Но нищо не се върна

Но след като минаха няколко години
Вече мога да живея без теб
Аз съм добре, мерси, а ти?
П.С Издадох нов албум

Добре съм
Добре съм
Добре съм
Добре съм

*Хей, ти
Как си?
Срещаш ли се с някого?
Добре ли си?

(Аз съм добре, мерси, а ти?)

**О, ти
Чувала ли си моята песен?
Харесва ли ти?
А харесваш ли и мен? (Ей, ей, ей)

Аз съм добре



Няма коментари:

Публикуване на коментар