четвъртък, 4 април 2013 г.

Lunafly– Kisses Бг Превод



                         ПРЕВОД


Хей, когато те видя, имам чувството, 
че ще полудея, сърцето ми спира
Имам чувството, че устните ти ще експлодират, 
устните ти като близалка ли са?

Свежата ти се разпростираш по мен, 
цялото ми тяло става сладко
Нашепвам ти "Обичам те, обичам те"– 
как е възможно да си толкова красива?

*Скъпа, ти и аз, ние можем да 
създадем една сладка любов
Почувствай ме дълбоко в сърцето 
си, почувствай колко е сладко

**Срещам те за първи път, но мога ли да те целуна?
Ще изглеждам ли типичен, ако направя това?
Аз също се чувствам така за първи път
Влюбих се в теб, какво да направя?

Хей, ти се усмихна, когато ме погледна,
мога да прочета всичките ти чувства
Знаех, че съм се влюбил в теб,
устните ти ме контролираха

Фантазията носеща твоето име, влезе в скучните ми дни
В момента, в който се влюбих в теб,
имах чувството, че тялото ми ще експлодира

*Скъпа, ти и аз, ние можем да
създадем една сладка любов
Почувствай ме дълбоко в сърцето
си, почувствай колко е сладко

*Скъпа, ти и аз, ние можем да
създадем една сладка любов
Почувствай ме дълбоко в сърцето
си, почувствай колко е сладко

**Срещам те за първи път, но мога ли да те целуна?
Ще изглеждам ли типичен, ако направя това?
Аз също се чувствам така за първи път
Влюбих се в теб, какво да направя?

Скъпа, ти





Няма коментари:

Публикуване на коментар