вторник, 2 април 2013 г.

Brian Feat. Tiger JK–Let This Die Бг Превод



                                        ПРЕВОД


В този мрак, където няма жива душа
В сърцето ми, което е издълбано от сълзи
Все още има следи от теб, които ми причиняват болка
Сега се опитвам да премахна тези следи
Да, вече е прекалено късно

*Аз се изправям и се отърсвам
Казват, че любовта отново ще дойде
Да, ще те напусна и ще те забравя
Ще си отида
Мисля, че е време
Да оставим любовта ни да умре

За теб, аз плаках и се смях
Ти също плака и се смя за мен
Моя стара любов, която изчезна с вятъра
Сега ще се откажа от теб
Вече е прекалено късно

*Аз се изправям и се отърсвам
Казват, че любовта отново ще дойде
Да, ще те напусна и ще те забравя
Ще си отида
Мисля, че е време
Да оставим любовта ни да умре

Искрено се надявам, че ти ще се върне при мен
аз те чаках
О, сърцето ми, които което се
надяваше, че ще се върнеш
Се промени– аз вече се промених–
да, аз вече се промених– да

Кръстопътите на любовта, които
още много отдавна ни разделиха
Когато стояхме пред тях, сърцето ти се е променило
Моето сърце също се промени, но все още
нося старото чувство на привързаност
Спомням си времената от перфектните ни спомени
В пукнатините на сърцето ми се повтарят
единствено разгорещените ни спорове
Спомените ще избледнеят и ще изчезнат, но
Аз ще чакам, върни се– не се отдалечавай прекалено много
Ще направя всичко, което поискаш,
моля те, не казвай, че това е краят
Далече (х4), далече (х4), не се
отдалечавай прекалено много

*Аз се изправям и се отърсвам
Казват, че любовта отново ще дойде
Да, ще те напусна и ще те забравя
Ще си отида
Мисля, че е време
Да оставим любовта ни да умре

Да оставим любовта ни да умре (x4)

(Откажи се, откажи се)
Приеми го
(Откажи се, откажи се)
Трябва да го направиш




Няма коментари:

Публикуване на коментар