понеделник, 1 април 2013 г.

Davichi Feat. Verbal Jint– Be Warmed Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Помислих си, че всичко свърши

Защото стана точно каквото ми казаха приятелите ми
За формулата за раздяла
За това изключих телефона си
Помислих си, че ако потърпя няколко дни
Аз ще мога да забравя човек като теб

(Но отвътре)
Нещо ми нашепва
Че няма да има друг човек
Когото ще обичам както обичах теб
(Че ще скитам насам-натам)
И отново ще се върна при теб
Че това не може да е краят

*Като лъжа
Сърцето ми стана студено като лед
Но то се разтапя пред теб
Също както сезоните се сменят
От студена зима към пролет
Аз се разтапям заради теб

**Кап, кап
Разтапям се
Кап, кап

Защо направи това?
Да не би защото ти е омръзнало от мен?
Или да не би да съм сбъркала някъде?

(Казват, че мъжете са такива)
Казват, че не трябва постоянно да сме до тях
И да не се отнасяме добре с тях през цялото време
(Но аз те харесвам, какво да правя?)
Мразя те за това, че ме разплакваш
Обиждам те и те презирам, но

*Като лъжа
Сърцето ми стана студено като лед
Но то се разтапя пред теб
Също както сезоните се сменят
От студена зима към пролет
Аз се разтапям заради теб

Зимата си отиде, нали?
Не искам повече да те виждам да плачеш
Ако само можех да достигна до теб, те ще разбереш
Но не е толкова лесно, колкото звучи
Всеки път, когато правиш това, 
една част от сърцето ми се разпада
Не плачи, но помни това
Ти си единствена за мен, скъпа, това е истината

*Като лъжа
Сърцето ми стана студено като лед
Но то се разтапя пред теб
Също както сезоните се сменят
От студена зима към пролет
Аз се разтапям заради теб

**Кап, кап
Разтапям се
Кап, кап

Защото съм глупачка
Защото ти си единствен за мен
Заради това
Аз отново се разтапям




Няма коментари:

Публикуване на коментар