понеделник, 1 април 2013 г.

10cm– Maybe (The Queen Of Office OST) Бг Превод




Дори нощта да се превърне в ден
Истината е това, което никога няма да се промени
Когато мисля за други неща по цял ден
Аз гоня облаците и отново посрещам залеза

*Дори в дни като днешния
Дори да съм сам в тази малка стая
Дори да изтърпявам това всеки Божи ден
Ти може да се върнеш при мен
Може би, може би
Ако се смея и плача и го сдържам в себе си
Някой ден може да стане по-лесно
Може би, може би

Когато случайно погледна в огледалото
Аз се усмихвам на сила, но не изглеждам добре
Цял ден държа прозореца отворен
И се изправям срещу вятъра и мисля за утрешния ден

*Дори в дни като днешния
Дори да съм сам в тази малка стая
Дори да изтърпявам това всеки Божи ден
Ти може да се върнеш при мен
Може би, може би
Ако се смея и плача и го сдържам в себе си
Някой ден може да стане по-лесно
Може би, може би

Миналата нощ и тази вечер
Аз бленувам по цял ден и чувам само едно нещо
ако изтърпявам това всеки Божи ден
Ти може да се върнеш при мен
Може би, може би(x3)
Ще стане ли по-лесно някой ден?
Може би, може би








Няма коментари:

Публикуване на коментар