сряда, 3 април 2013 г.

Electroboyz Feat. Nana– Ma Boy 3 Бг Превод





Хей, виждам единствено теб
Нищо друго освен теб
Да вървим, да вървим

*Днес отново мисля единствено за теб
Не мога да спя, липсваш ми
Ще ме прегърнеш ли топло и силно?
О, мое момче (Да, скъпа)
Аз наистина много те обичам (Подлудяваш ме)
Защо не знаеш какво чувствам? Ти наистина не знаеш
Аз гледам единствено към теб, скъпи

Ти и аз, ние сме едно цяло
За каквото и да говори, дори когато пием
Свързваме се толкова добре, ние сме почти като семейство
Устните ти ме възбуждат
Не съм много добър с думите, за това 
хвърлям бърза топка към любовта
Но изражението ти ми показва, че нямаш нищо против
Вече минаха шест години, това е нашата 
любовна история, ти си моята съдба
Виждам те, дори когато затворя очи
Където и да си, скъпа, аз те виждам
Има прекалено много входове към мястото, 
където си ти, но няма никакъв изход
За това не мога да избягам от теб

O, скъпа, скъпа, имам единствено теб
O, скъпа, скъпа, ти си всичко за мен
О, момиче, момиче, ти си единствената в очите ми
О, обичам те, казвам това толкова лесно
И отговорът и е, о, целуни ме
Аз тайно те целувам, когато си заспала в ръцете ми

*Днес отново мисля единствено за теб
Не мога да спя, липсваш ми
Ще ме прегърнеш ли топло и силно?
О, мое момче (Да, скъпа)
Аз наистина много те обичам (Подлудяваш ме)
Защо не знаеш какво чувствам? Ти наистина не знаеш
Аз гледам единствено към теб, скъпи

Светът без теб е като безкрайно мъчение
Сърцето ми е обсипано с безкрайни дъжд и гръмотевици
Ти си моят №1, като въздуха в дробовете ми
Ако е за теб, аз мога да направя всичко
Badabing badaboom
Звукът на любовта, усили го, усили го, усили го
Където и да си, аз ще изтичам при теб като на маратон
Мое красиво момиче, ти си отговора на живота ми
Моя една и единствена любов, обичам те, скъпа

*Днес отново мисля единствено за теб
Не мога да спя, липсваш ми
Ще ме прегърнеш ли топло и силно?
О, мое момче (Да, скъпа)
Аз наистина много те обичам (Подлудяваш ме)
Защо не знаеш какво чувствам? Ти наистина не знаеш
Аз гледам единствено към теб, скъпи

Не ме оставяй сам сега, трудна ми е без теб
Не се опитвай да ме напуснеш, аз се измъчвам без теб

Ти + Аз, ние сме едно цяло, аз не мога да
съществувам в свят, в който теб те няма

Също като сега, скъпо момиче, не ме оставяй

(Мое момиче, мое момиче)
Да останем така до края на света
(Мое момиче, мое момиче)
Чувствата ми няма да се променят, докато не умрем
(Мое момиче, мое момиче)
Ти и аз, да останем така до самия край
(Мое момиче, мое момиче)
Нашата любов е безкрайна






Няма коментари:

Публикуване на коментар