понеделник, 8 април 2013 г.

Jang Keun Suk–Love Rain (Love Rain OST) Бг Превод



                                    ПРЕВОД


В една дъждовна вечер, аз я видях
Видях нея, момичето, което чакам от дълго време

Аз и казах, която беше без чадър
"Ела под моя чадър."

*Кап, кап, звукът на дъжда
Туп туп туп туп, разтуптяното ми сърце
Кап, кап, туп туп туп туп
Звукът по чадъра, звукът на 
дъжда, звукът на сърцето ми
Вали любовен дъжд

Ние двамата вървяхме по дъждовните улици
Под малкия чадър, рамото ми се намокри

Тя свенливо ми каза
"Приближи се още малко"

Нежно, раменете ни се докоснаха
Туп туп туп туп, разтуптяното ми сърце
Нежно, нежно, туп туп туп туп
Двете рамене под чадъра, срамежливите рамене
Вали любовен дъжд

Аз се влюбих

*Кап, кап, звукът на дъжда
Туп туп туп туп, разтуптяното ми сърце
Кап, кап, туп туп туп туп
Звукът по чадъра, звукът на
дъжда, звукът на сърцето ми
Вали любовен дъжд

Обичам дъжда, обичам те





Няма коментари:

Публикуване на коментар