понеделник, 8 април 2013 г.

Team H- What Is Your Name? (Kor Ver.) Бг Превод



                                  ПРЕВОД


Да 
Всички хора тук
Всички хора в клуба
Крачка напред, това е движението на Team H

Как се казваш?
Как се казваш?
Как се казваш?
Как се казваш?
Наистина искам да знам

Ти идваш при мен, мен
Ти ме видя, мен
За малко да ми потече кръв от 
носа, когато ме видя, мен

Аз също те видях, теб
Видях те, теб
Почувствах глад, когато те видях, теб

Чувствам се все едно Раят е слязъл на земята
Тук аз съм твоя №1
Noona, необвързана ли си?

Да
Хайде, хайде
Не трябва да питам толкова много пъти
Ако ми дадеш отговор
Това ми е достатъчно
Как се казваш?

Как се казваш?

Трябва да го почувстваш, йо
Да го направим

Как се казваш?
Кажи "Да"
Кажи "Да"
Как се казваш?

Трябва да го почувстваш, йо
Да го направим

Как се казваш?
Кажи "Да"
Кажи "Да"
Как се казваш?

Трябва да те победя
Искам да те победя

Как се казваш?

С другите е различно
Ние сме малко различни
Другите мъже говорят за теб
Бла, бла, бла, бла

Няма нужда от любовни съвети
Няма нужда от дълги разговори
Има само един начин
Как се казваш?

Нощта е дълга
За да я прекараме заедно
Ти и аз, тук в този момент
Ще се отнасям добре с теб
Казвам ти, че ще се отнасям добре с теб
Имай ми доверие
Просто, просто ми кажи
Как се... Какво?

Хей, момиче
О, Алелуя
Хей, госпожице
Просто искам да разбера името ти, момиче
Просто искам да разбера името ти

Сега, вдигнете ръцете си
Високо
Сега, вдигнете ръцете си
Високо
Сега, вдигнете ръцете си
Високо
Сега, вдигнете ръцете си

Как се казваш?
Хей, хей, хей
Как се казваш?
Как се казваш?
Как се казваш?
Как се казваш?







Няма коментари:

Публикуване на коментар