вторник, 23 април 2013 г.

LED Apple– Let The Wind Blow Бг Превод



                                     ПРЕВОД


Човек с добро сърце
Този безценен човек
Този слаб човек, който изглеждаше 
сякаш ще се счупи, когато я прегърна

Тя си отиде без да се сбогува
Когато аз дори не съм си и помислял за раздяла

Небесата също са тъжни и вали дъжд
Сълзи падат от двете ми очи

Моля се вятърът да духа, o, o, o
Към мястото, където е моята любима
За да мога да излея чувствата си от горящото ми сърце
За да може тя да ме намери по аромата 
ми, моля се вятърът да духа
Моля се вятърът да духа, o, o, o
Къде е моята любима?

Все едно съм луд, аз се лутам из улиците
Хващам хора, които ми приличат на теб

Ако живеем под едно и също небе
Вероятно някой ден ще се срещнем

Моля се вятърът да духа, o, o, o
Към мястото, където е моята любима
За да мога да излея чувствата си от горящото ми сърце
Моля се вятърът да духа, o, o, o
Къде е моята любима?
За да може тя да ме намери по аромата 
ми, моля се вятърът да духа

В този дъжд, аз тичам с всички сили към теб
ти, която ме напусна, толкова си лоша
Но защо се явяваш в сънищата ми всяка нощ?
Защо ме влудяваш толкова много?
Всеки ден, аз се лутам в кръг, аз гоня и гоня себе си
Любовта ми е болезнена

Моля се вятърът да духа, o, o, o
Къде е моята любима?
За да може тя да ме намери по аромата 
ми, моля се вятърът да духа
За да може тя да ме намери по аромата 
ми, моля се вятърът да духа




Няма коментари:

Публикуване на коментар