вторник, 23 април 2013 г.

LED Apple– Sadness Бг Превод



                        ПРЕВОД


*Скъпа, не искам да плача
Моля те, не ме разплаквай
Мога да умра така
Скъпа, не разбивай сърцето ми
Не ме наранявай
Върни се при мен, нуждая се от теб
Пред къщата ти
В кафенето, което често посещавахме
Аз те чакам сега

Поне си вдигни телефона
Отговори ми
Къде си сега... о, скъпа
Ooо
Сърцето ме боли толкова много
Ooо
Имам толкова много спомени с теб

*Скъпа, не искам да плача
Моля те, не ме разплаквай
Мога да умра така
Скъпа, не разбивай сърцето ми
Не ме наранявай
Върни се при мен, нуждая се от теб
Пред къщата ти
В кафенето, което често посещавахме
Аз те чакам сега

Писмото, което ми даде
Твоята последна история
Късата дума- раздяла
Дори да се правя, че съм добре
Че това не е нищо особено
Дори да се смея, сълзите ми се стичат, о, скъпа

Ooо
Песента, която звучи по радиото
Ooо
Е песен, която ти харесваш

*Скъпа, не искам да плача
Моля те, не ме разплаквай
Мога да умра така
Скъпа, не разбивай сърцето ми
Не ме наранявай
Върни се при мен, нуждая се от теб
Пред къщата ти
В кафенето, което често посещавахме
Аз те чакам сега

Аз се скитам по улиците като луд
Аз търся места, които съм посещавал с теб
Емоциите и тъгата, които са като кълбо
от оплетени конци (Ме разплакват)
Не виждам нищо, дори когато се оглеждам наоколо
Не чувам нищо, дори когато те викам
Върни се отново при мен
Просто застани до мен, липсваш ми
Моля те, не ме напускай
Моля те, не ме разплаквай
Как можеш да ме зарежеш?
Всичко това трябва да е кошмар
Всичко ще си бъде по старо му, когато се събудя
Върни се обратно при мен
О, да

Скъпа, чуй тази песен
Момиче, чуй тази песен
Скъпа, чуй тази песен
Момиче, чуй тази песен
Моля те, не ме напускай
Моля те, не ме разплаквай
Върни се обратно при мен




Няма коментари:

Публикуване на коментар