вторник, 9 април 2013 г.

Lee Sang Gon-My love Is Hurt (Gu Family Book OST) Бг Превод



                              ПРЕВОД


Любовта боли, все едно си настинал
Сълзите са горчиви, защото идват от любов

Дори и да те гледам от далече
Ти ме караш да се усмихвам
Малко по малко, заледеното ми сърце
Се разтопи от температурата на любовта

Любовта боли, все едно си настинал
Сълзите са горчиви, защото идват от любов
Сърцето ми вика само теб, все едно крещи
Въпреки че боли, боли, боли
Причината да живея, това си ти
Любовта боли толкова, колкото те обичам

По цял ден в ума ми
Се върти само един човек
Ти дойде при мен стъпка по стъпка
И пое сърцето ми с топлото си докосване

Любовта боли, все едно си настинал
Сълзите са горчиви, защото идват от любов
Сърцето ми вика само теб, все едно крещи
Въпреки че боли, боли, боли
Причината да живея, това си ти

Ти виждаш ли и чуваш ли тази любов,
която изпълва сърцето ми?

Боли, защото ти не си тук
Боли, след като загубиш любовта си
Сълзите падат като дъжд
Въпреки че сърцето ми те жадува, жадува, жадува
Причината да живея, това си ти
Любовта боли толкова, колкото те обичам
Въпреки че боли, обичам те




Няма коментари:

Публикуване на коментар