вторник, 9 април 2013 г.

Double K– Rap Movement Бг Превод



                                        ПРЕВОД


Мислите ли, че Наполеон е смятан за 
герой сред англичаните и испанците?
Стандартите, които поставяме и окото на 
публиката– може да е от страх от нови неща
Дали това общество не е огледало, което отразява самите нас?
Ако това е така, какво лице имаш сега?
Дори всички да те наричат безполезен, не спирай
Защото това, в което вярвам е всичко
Рап, рап ,рап движение
Едно, две, едно, две
Две, две, едно, две

Официално обявявам кандидатурата
си за кмет на К-поп индустрията
името ми е Double K от Hip-Hop партията
Ще се закълна в това, което ще кажа сега
Ръцете във въздуха
Рап ритмична гимнастика, "Проект- Стани
Рап Най-Мускулест Мъж" започва
Участвайте, извикайте, разсейте мълчанието
Това е новата версия на демонстрациите от 70-те и 80-те, хей
Хейтърите ще ни завиждат
Рапърите, които слагат пари в устите си мълчат
Но публиката, която ме подкрепя рапира с мен
Аз ръководя представленията им от горе
Разпали силата на гласа си
Денят на независимостта на мислите ти, днес е твоят 08.15
Аз съм различен лидер, който ще даде начало на ново поколение
Доверете се на моя ритъм, гласувайте за мен, изберете мен

Едно, две, едно, две
Рап, рап ,рап движение
Две, две, едно, две
Рап, рап ,рап движение
Едно, две, едно, две, едно, две
Рап, рап ,рап движение
Две, две, едно, две, две, две, едно, две
Рап, рап движение

Няма да постигна успех чрез връзки,
мога да се справя добре и сам
Рапът ми се излъчва в новините, в него има само истина
Стилът на Oppa е Gangnam, той покорява целия свят
Трябва да имам висок пост, харесвам жени
Аз съм рап-кандидат, хобито ми е да си играя с думите
Специалността ми е да затапвам опонентите си
Известните личности, които се интересуват само от пари,
които казват, че ще се завърнат, когато пожънат успех
Как можете да им вярвате? Те са като
гадже, което вече ви е изневерило
Правя нещата по моя начин и това ще продължава да е така
Ще променя всички стари неща, които не са в мой стил
Ти се отказа от начините си и се
поддаде на тези с по-висока позиция
Ти плачеш и снимаш "Човешки театър",
само за да идеш на Бродуей
Нищо лично, просто се опитвам да победя
Да те провокирам е моята стратегия
Аз съм тежката артилерия на корейския
хип-хоп и рап, всички имат отношение
Това е просто част от играта– не мрази играча, мрази играта

Всички мениджъри, които страдат на заден план
Рап, рап ,рап движение
Всички идоли, които живеят и правят каквото им кажат
Рап, рап ,рап движение
Момичетата, които посещават клубове с електронна музика
Рап, рап ,рап движение
Всички мъже, които не могат да живеят без лоялност
Рап, рап ,рап движение




Няма коментари:

Публикуване на коментар