четвъртък, 11 април 2013 г.

PSY– Gentleman Бг Превод



                                     ПРЕВОД


Не знам дали знаеш защо трябва 
атмосферата да е разгорещена
Не знам дали знаеш защо трябва всичко да е перфектно 
Не знам дали знаеш, ще е проблем ако си объркана
Не знам дали знаеш, но ние обичаме, 
ние, ние, ние обичаме да купонясваме

Здравей
Ако трябва да ти се представя
Аз съм хладнокръвен човек с кораж, дух и малко лудост
Това каето искаш да направиш, това, 
което искаш да чуеш, това съм аз
По дяволите! Момиче! Ти си толкова секси!

*A, A, A, A, аз съм...
A, A, A, A, аз съм...
A, A, A, A, аз съм ши*ан джентълмен

**Аз съм
А, аз съм
Аз съм ши*ан джентълмен
Аз съм
А, аз съм
Аз съм ши*ан джентълмен

Не знам дали знаеш защо трябва да е диво
Не знам дали знаеш защо трябва да е секси
Не знам дали знаеш, скъпа, побързай и ела да полудееш
Не знам дали знаеш, тук е лудница, лудница, побързай

Здравей
Главата ти, талията ти, краката ти, глезените ти
Чудесно! Чувството, чувството
е чудесно! Толкова си нежна
Ще те накарам да се задъхаш, ще те подлудя
По дяволите! Момиче! Аз съм парти мафия!

*A, A, A, A, аз съм...
A, A, A, A, аз съм...
A, A, A, A, аз съм ши*ан джентълмен

**Аз съм
А, аз съм
Аз съм ши*ан джентълмен
Аз съм
А, аз съм
Аз съм ши*ан джентълмен

Ще те накарам да се изпотиш
Ще ти стане мокро
Знаеш ли кой съм аз, аз съм Мокрия PSY

Ще те накарам да се изпотиш
Ще ти стане влажно
Знаеш ли кой съм аз- 
Мокрия PSY! Мокрия PSY! 
Мокрия PSY!Мокрия PSY! PSY! PSY! PSY!
A, A, A, A, аз съм ши*ан джентълмен

**Аз съм
А, аз съм
Аз съм ши*ан джентълмен
Аз съм
А, аз съм
Аз съм ши*ан джентълмен

Ши*ан джентълмен
Ши*ан джентълмен





Няма коментари:

Публикуване на коментар