събота, 13 април 2013 г.

Seo In Guk– With Laughter Or With Tears Бг Превод



                                    ПРЕВОД


За първи път от месеци, аз се облякох 
добре и се срещнах с приятели
Един от приятелите ми, нетактично отново ме попита
Дали съм на диета и каза, че не може да ме познае
Той ме попита, не спря да ме пита

*Не можех да се храня заради теб
Не можех да спя заради теб
За това всеки ден, аз едва преживявах деня
Исках да ти кажа какво чувствам, но защото 
се страхувах, че ще се разплача
Аз просто се усмихвах

Семейството и приятелите ми
Всички ме питат как си
Когато отида на ресторант или където и да отида
Всички ме питат защо съм дошъл сам
И всеки път, това отново ме наранява
Това, че ти не си там, това, че вече не си моя

*Не можех да се храня заради теб
Не можех да спя заради теб
За това всеки ден, аз едва преживявах деня
Исках да ти кажа какво чувствам, но защото
се страхувах, че ще се разплача
Аз просто се усмихвах

Независимо кой ме пита, независимо колко ме питат
Аз не мога да изрека името ти
Защото се страхувам, че едно име ще накара
Цялата ми тъга да излезе на яве

В случай, че мога да се разплача,
аз се смея дори по-силно
В случай, че започна да мисля за
теб, аз говоря за нещо друго
Но колкото повече правя това, толкова повече ми липсваш
И по път за вкъщи, аз се почувствах като такъв глупак
Така че в крайна сметка, аз се разплаках

Не можах повече да го тая в себе си и се разплаках




Няма коментари:

Публикуване на коментар