понеделник, 15 април 2013 г.

Urban Zakapa– Just A Little Bit (Nine OST) Бг Превод



                                              ПРЕВОД


*Само малко
Сърцето ми е нервно
Просто се чувствам малко странно
Само малко, само малко
Аз презирам света
Ако искаш да си отидеш, ако си тръгваш
Няма какво да направя, но
Само малко
Много ме боли

Някога ти вървеше до мен
Тогава, ние вървяхме безмълвно
Аз помня това
Ти се усмихваше толкова лъчезарно, че чак беше плашещо
Помня това и се натъжавам

*Само малко
Сърцето ми е нервно
Просто се чувствам малко странно
Само малко, само малко
Аз презирам света
Ако искаш да си отидеш, ако си тръгваш
Няма какво да направя, но
Само малко
Много ме боли

Знам, че няма какво да се направи по въпроса
Че на теб ти е още по-трудно
Знам всичко
Знам, че ние двамата не сме единствените под това
небе, което блести толкова много, че ме ядосва
Това малко ме натъжава
Само малко, само малко

Имам чувството, че утрото няма да настъпи
Ако искаш да си отидеш, ако си тръгваш
Не мисля, че ще мога да го понеса
Но аз ще се успокоя и ще се опитам да продължа напред
Ще направя това

*Само малко
Сърцето ми е нервно
Просто се чувствам малко странно
Само малко, само малко
Аз презирам света
Ако искаш да си отидеш, ако си тръгваш
Няма какво да направя, но
Само малко
Много ме боли



Няма коментари:

Публикуване на коментар