вторник, 9 април 2013 г.

Zion.T Feat. Gaeko– Babay Бг Превод



                                           ПРЕВОД


Скъпа

Онези мъже ето там се вълнуват без причина
(Развълнувани са)
След като разбраха единствено как се казваш
(Развълнувани са, развълнувани)

Скъпа, когато вървиш с мен, стой близо до мен
(Скъпа, скъпа, скъпа, скъпа)
Нека всички да разберат какъв вид взаимоотношения имаме

*Тя е толкова лоша, лоша
Красива, тя е красива
Без причина, аз искам да сложа ръката си 
около талията ти, искам да го направя
Без причина, искам да те попитам, 
искам да те попитам днес
Кажи ми, чие момиче си?

**Просто ме наричай скъпи
Аз ще те наричам скъпа (Скъпа)
Да скъпа (Да скъпа)
Скъпа, скъпа (Скъпа, скъпа, скъпа)
Искам да кажеш
Ду ду ду ду ду-
Да

От глава до пети
О, Боже, ти си перфектно сътворение на Боговете
Те блестиш като кристал
Ти си като функция, която онези мъже не могат да решат (fx)
Все едно си флаш моб, всички очи са върху теб
Хората около теб напълно полудяват
Твоето съществуване е като чудо
Започвам да се вълнувам без причина, животът е хубав

Скъпа
Къде искаш да отидем, скъпа, да ядем нещо
вкусно, скъпа, да пазаруваме, скъпа?
Имам много велики фигури в портфейла ми
Най-голямата красота винаги ме привлича
До мен има гореща стая, която не се охлажда
Това е като чувство което ме кара да изпия чаша мартини?
Лошо е, но се чувствам добре като си го представям
Те ще носиш моята риза утре сутринта

*Тя е толкова лоша, лоша
Красива, тя е красива
Без причина, аз искам да сложа ръката си
около талията ти, искам да го направя
Без причина, искам да те попитам,
искам да те попитам днес
Кажи ми, чие момиче си?

**Просто ме наричай скъпи
Аз ще те наричам скъпа (Скъпа)
Да скъпа (Да скъпа)
Скъпа, скъпа (Скъпа, скъпа, скъпа)
Искам да кажеш
Ду ду ду ду ду-
Да

Сложи си очилата ми и върви
Когато чуеш тази песен, кажи на всички, че си моя
Покажи го на другите хора, направи го очевидно
Просто искам да те наричам скъпа, скъпа

Скъпа, скъпа, скъпа
Скъпа, скъпа, скъпа





Няма коментари:

Публикуване на коментар