понеделник, 8 април 2013 г.

Hong Dae Kwang Feat. Soyu–Goodbye Бг Превод



                                     ПРЕВОД


Казвам ти сбогом, мое небе
Казвам сбогом, на усмивката ти
Казвам сбогом, на дълбокия ти глас
Казвам сбогом, на аромата ти, който все още е тук

Твоите избелели снимки
Износеният сребърен пръстен
Нашият стар дневник
Сбогом, сбогом, моя любов

*Ти си отиваш
Аз те гледам и се обръщам
Обичах те толкова много, бяхме щастливи
Като течаща река, чао чао чао, мое небе

Тази китара, на която се
научих да свиря за първи път
Това кафене, в което се срещнахме за първи път
Океанът, до който отидохме за първи път
Сбогом, сбогом, моя любов

*Ти си отиваш
Аз те гледам и се обръщам
Обичах те толкова много, бяхме щастливи
Като течаща река, чао чао чао, мое небе

В една малка част от спомените ми, аз
помня тъжните ти думи "Защото те обичам"
Когато един ден отмине, спомените ще се
отдалечят, върхът на носа ми ме боли

*Ти си отиваш
Аз те гледам и се обръщам
Обичах те толкова много, бяхме щастливи
Като течаща река, чао чао чао

Погледите ни, които се срещнаха
Топлото ти докосване
Дъхът ти, който ми шептеше
Сбогом, сбогом, моя любов




Няма коментари:

Публикуване на коментар